Kizlarrrrr nasılsınız bizler aynı bu gün kötü oldum bir mide bulantısı baş dönmesi halsizlik birde şiddetli karın ağrısı geldi geçti hastaneye gidecektim bir ara o dereceye gelmiştim şükür iyiyim şimdi onun dışında diğer ağrılar klasik devam tabi ki hayırlısıysa bir görsek 37 yi iple çekiyoruz o gün kontrol varda hemde doğum için 37 sonrası deniliyor genelde ya o yüzden bekliyorum ah gecsin artık zaman sözler naptiniz ne kadarlık oldunuz