Gozde1225 valla kuzum özel de tıbbi sekreter olarakta çalıştım, öyle bir hak yok istediğin yeri ararsın. Şehir den şehire değişiyor ise bilemem. Devlet sana hak veriyor ama benim hastanelerimde kullanabilirsin diyor, özel de değil. Klavyeden laf olsun diye yazmıyorum yani !