Flutozim çok geçmiş olsun🍀 mantar olduğuna emin misin? Test ister diye düşünüyorum. Ben de bi kere idrar yolları enfeksiyonu oldum aşırı ağrılı bşeydi testler yapıldı, monurol verdi doktorum. tek içimlik şase şeklinde, sanırım hafif geçirenlere bunu veriyorlar.. geçen yine ağrı içinde ağlayarak doktorumu aradım, tekrar ediyor çünkü ertesi gün reçete yazıp watsaptan attı eczaneden alıverdim.. yine de doktoruna danışmanda fayda var