Kgns benim erken doğum riskim vardı ama şekerle alakalı değildi
erken doğum olmaması için 35.haftaya kadar iğne vuruldum fitil kullandım sonrasın da 39haftada suyum geldi normal doğum yapamadığım için sezeryana alındım rahim kaslarım kemiklerim dardı kızım da doğum kanalına girememisti sezeryan doğum istedim