Tatli2 İlk 3 ay kullandım. 1.5 uga kadar da düştü ilaçla. Aç karına ilaç içmeden hali 2. 2 cıktı tsh. Doktora henüz gitmedim ama 2. Trimesterda bu deger normal dıye bılıyorum
Damlanek Tatli2 bana doğum a kadar demişyi her ay gidip kan veriyorum dr la konuşun bence kendiniz kesmeyin
Mhtpflz Tatli2 canım ilacını bırakma sakın çünkü gebeliğin ilerleyen dönemimde daha çok artıyormuş doktorum dedi doğuma kadar kesinlikle iç dedi
Beyzafd Tatli2 bırakma ilacini ben ilk ay başladım su an 8. Aydayim hala iciyorum 3 ayda 1 kan veriyorum ona göre bakiyor son kan verdiğimde 25 den 50 ye çıkardı ilacın dozunu ve doğuma içip gelicen dedi o derece önemli dedi sormadan doktora bir sey yapma normalde hamile olmasan troid iyi ilaçlik değil ama bebek troidini aldığı için dengesizlesiyor dedi
Duyguucnr Tiroid ilacını doğuma kadar kullanmalısınız, bırakırsanız farkında olmadan değerleriniz yükselebilir, 37+5 olduk hala devam ediyoruz