merve_karakoc_05 4+5 haftalik hamileyim. Ilac içemiyorum , öksürüyorum ve etlerim kemiklerim ağrıyo. Viks sürüp terlesem rahatliycam. Sürebilir miyim bişey biliyor musunuz ???
Mincik Ben de son 2 ay içerisindeyim nefes darlığı yaşıyorum geceleri burnuma viks sürüyorum. Bir zararı yok
merve_karakoc_05 Az önce nöbetçi eczaneye sordum sürmemelisin dedi. Iki arada bi derede kaldim. Viks dışında bir oneriniz var mi
Elisanne merve_karakoc_05 Ben sürmüştüm çünkü sürünüyordum artık geçmiyordu hastalık hiç bir zararınıza görmedim şükür.
bendiyebiriii merve_karakoc_05 Zararlı. Normal insana bile zararlı petrol türevi olduğu için. Kaynar suyu leğene koyun içine nane ve karabiber koyun başınızın üzerine de havlu geçirin dayanbildiğğniz kadar buharda kalın. Baya iyi gelir inşallah. Bir de sarımsak ezip 5 dk sonra tüketin antibiyotik niyetine
merve_karakoc_05 Cok teşekkür ederim. Sarımsak deneyeceğim artik yaoacak birsey yok. Birde nane limon iciyorum gunde bi tane