Merhabalar ist avrupa yakasında ikamet ediyorum 2.aydan beri aynı doktora gidiyorum fakat yeni yıl ile birlikte dogum ve muayene ücretinde cok fazla artıs yapılmış. Diger hastanelerş pek arastırmadım. Gittiginiz hastanede dogum ve muayene ücretleri nedir ?