Dilaraagkkk Kızlar bugün sağlık ocağına tahlil verdim hâlâ e nabiza düşmedi ve yarın doktora randevum var tahliller için napmam gerek ilk sağlık ocağına mi gitmem lazım
hulyaakgn34- E nabıza bazen geç düşüyormuş bazende ertesi gün çıkıyormuş ama doktorların kendi siteleri varmış onlar görebiliyorlar benimde düşmemişte sağlık ocagından gidip almıştım
Dilaraagkkk mervesu12 bende öyle yapacam risk almaya gerek yok belki doktor göremez teşekkür ederim 🙏