Sedanur97 güney tavsiye etmem ama siz bilirsiniz.bende gittim tavsiye üzerne beğenmedim. Görümcem mecbur 2 kez dogum yaptı orada en son kendiside beğenmedi. Ne buluyorlar orada halen anlamıs değilim. Zaten gidenlerde bir söngül hanım için gidiyor.dogum haneleri için temiz değil deniyor.
Songul hanımda cok kalabalık oluyor devlet hast gibi bi farkı yok nebıleyim ben o kadını sevemedim bi suratsız yani. İstedigni yapmaynca azarlıyor.cocugun boyunu kilosunu soruyordum tersliyordu. Aklıma geld yine sinir oldum bak 😀