Mckeymouse normal doğumla da kuveze alınan bebekler var, böyle aklınıza yer etmeyin. Ben birinci doğumumu sezeryanla yaptım çok şükür bir sorunu olmadı,eltimde iki sezeryan oldu onda da bişe olmadı görümcem de sezeryanla doğum yaptı onunda sağlıklı bebeği. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah, korkutma kendini