Merhabalar şimdi size hiç aklıma gelmeyen bugün duyunca bi şaşırdığım konuya değinmek istiyorum.
Normal doğum sırasında yırtılma olursa veya doktor kesi atarsa bunu zaten sormadan dikiyorlar mı yoksa öyle mi bırakıyorlar?
Annem bu konuda doktora sormamı istedi de onun da bildiği yırtılma vs olunca dikiş yapmıyorlarmış kendin doktorla konuşup bunu yapmasını istemen gerekiyormuş sanırım. Bunu yaşayan var mı mı?