Pemberuya kilo Alicam diye yememezkik yapmayın hic ilk bebeğim kilo almadı hep geri geliyordu sonra olesanta kan akımı durdu fln erken doğuma alındım yeterli beslenmedim mu acaba diye kendimi sucladim beş gün kuvezde kaldı fln. Şimdi ne bulursam yiyorummm sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ekmek sadece kahvaltıda tüketiyorum ama yiyorum yatana kadar canım ne isterse o an 😅🤣 umarım bu gebelikte de aynı sorunlari yaşamam bu kadar yemeye😅