Dlnkle Bugün detaylıda kızımın böbreklerş de şişme olduğunı söyledi doktor ikiz biri kız biri erkek erkekrede kalpte parlaklık gözüktü kızın böbrekleri 4mm miş başına böyle birşey gelen varmı sınır 6mm dedi 21 haftada doktor ama korktm
Ooykuu Dlnkle bende 18 haftalık gebeyim kadın doktorum 4.7 mm büyüklüğünde büyüdüğünü söyledi ama şimdilik sorun değilmiş 10 mm kadar oluyormuş doğuma kadar büyümeyedebilirmiş umarım büyümez 🙏 doğunca ihmal etmememizi kontrole götürmemizi takip etmemizi söyledi
Elifnur_06 Benim bebeğim de de var malesef ve sınırı geçti 6 mm dediler bebek büyüdükçe buyur tabi dediler.. ama doğunca ilk idrarindan sonra duzeliyormus. Allah’ın izniyle düzelir içimizi ferah tutalım.. her doktora gittiğimde korkuyorumd
Ooykuu Elifnur_06 bebeğim kız daha önce böyle bir post açmıştım biri benimde bebeğimde vardı doğduktan sonra geçti dedi küçülmüş ve tanıdıgı birinde olmuş doğduktan sonra büyüme devam ettiği için ufak bir ameliyat operasyonu ile hemen geçmiş zor olmamış umarım ona gerek olmaz tabi🙏 tabiki ferah tutalım Allah beterinden korusun her zaman şuan doğum sürünce de bir sıkıntı olmuyor zaten çok şükür doğumdan sonra da dikkat ederiz kontrollerini yaparsak bir sorun olmaz inşallah 🙏