pamugumveben Kızlar ben 27+5haftalık hamileyim bazen sabah kalkınca bazende gün içinde afedersiniz vajinamın kenarları agrıyo bi agırlık oluyo sankı sonra geciyo doktor koltrolümede daha var sebebini bilen var mı acaba?
Berfin002 Bende 33 haftalığım benğmde çook ağrıyor bi sorun olduğunu sanmıyorum rahim genişkediği içindir