Hallerimvarbenim 2pati1baby Jdjdjdjdjdjd bi doğursam tüm memleket rahatlayacak gibi hissediyorum az kaldı inşallah 😅
arelbaby Cansu901 set olarak almadım. Başlangıçta küçük cam biberon olarak aldım küçüğe ihtiyaç olacağı için büyük almadım şuan :) https://ty.gl/f7mv5864if
2pati1baby Cansu901 6 ay kadar zaten su içmiyorlar anne sütü yetiyor , ben tek biberon aldım birde göğüs pompasının biberonu var ama onu kullanmıcam büyük ihtimalle cam daha sağlıklı çünkü