Duygu_ck benim dikiş ve yara fobim var . Resmen 9 ayı bu korkuyla geçirdim doktorum da biliyordu fobimi ve hep normal doğum istedim ne olursa olsun . En son kontrolde 3.800 çıkmıştı bebeğim zaten o yüzden doktorum bi engel görmedi . Kontrolün ertesi gün geldi bebeğim meğer 4.300 müş. Ama Allah’a şükürler olsun sorunsuz şekilde doğdu♥️ Rabbim isteyen herkese normal doğum nasip etsin