_tugba94 Merhaba gebedaşlarımmm🤭 gebeliğimin 38+2 dönemimdeyim hafif kasık ağrım var her iki tarafta da acaba doğum belirtisi mi? İlk doğumum olacağı için bihaberim🫠 bilgisi olaaan?🤗
Evinamin031120 _tugba94 10 gündür öyleyim bel ağrım da var açılmam da bebek de kanalda ama gelmiyor gelmiyor 😂
Hamideersin _tugba94 yalancı sancı sanırım benimde saat 5trn beri var düzenliydi de fakat şimdi duzensizlesti sanırım saat tutmaktan da sıkıldım illaki şiddeti artarsa anlarım diye düşünüyorum benimde belim kuyruk sokumum ağrıyor
_tugba94 Evinamin031120 benimde genelde geceleri belim gündüzleride kasık ağrım oluyor ama gelmemekte ısrarcı😂 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bakalım canları ne zaman gelmek isticek🤭😂
_tugba94 Hamideersin evet bende şiddeti artarsa anlarım diye düşündüm şuan için hafif, Rabbim kolay doğumlar nasip etsin🤲🏻