Ttgce İlk dogumum 7 bucuk yıl önce oldu.. Şuan 18+4 hamileyim karın çevrem biraz yaglı oldugu için mi normal mi hareketleri çok bariz hissetmiyorum hala bişey kayar gibi oluyor ara ara o kadar ilkinde nasıldı hatırlamıyorum bile… Sizde durumlar nedir
Bebekliannee Ttgce benim 2 buçuk sene oluyor. 16 haftalık hamileyim şimdi. Şu iki gündür sadece gece yatmadan etim cekiliyor gibi oluyorum kısa sureli. Bebek olduguna eminim bağırsak hareketi vs nasıldır biliyorum. Kızım ise çok asagida pıt pıt vururdu. Bende zayıf değilim hani 70 kiloyum
Mucizem33 Ttgce bende 10 seneden sonra hamileyim . Suan 21 haftalık olduk şuan cok net hissediyorum 18 haftalıkken oyle tam belli degil di . Kiloyla ilgisi olduğunu cok sanmiyorum
yesillimonn Ttgce Ben zayıfım ikinci hamileliğin benimde 18 haftadayim ama ben de hareket hissetmiyorum ikinci gebelikte erken hissedilir diyorlar ama bende hala hissetmiyorum🥺
Banubebek1 Bende 7 seneden sonra tekrar hamileyim ilki unuttum gibi ne zmana hissederim hiçbi fikrim yok bekleyip yaşayıp görücez sil baştan yaparak 😊😊