Rabiaaa46 doktoruma sormayı unuttum ama ablamda emzirirken hamile kalmıştı ve doktoru emzirebileceğini bi sorun olmadığını söylemişti araştırmalarımda çoğu kişinin sonuna kadar bile emzirdiğini gördüm bende emziriyorum şuan ama iki üç ay sonra bıraktırmayı düşünüyorum çünkü çok bağımlı 16 aylık neredeyse ama yarım saatte bir başımda emiyor gece de aynı şekilde diğer bebek doğduğunda çok zor olucak o yüzden önceden kesmem gerek zamanım varken hayırlısı🫠