Sevgiiiakby Merhaba arkadaşlar 5+1 im. Bebeğin kalp atışını üstten ultarsonda kaçıncı haftada duyabilirim. Sizler kaçıncı haftada duydunuz❤️🔥
1asel-duru Sevgiiiakby tam net olmamakla beraber 6 haftalıkken gittiğimde bebek ve kalp atışı duyuldu 7 haftalıkken gittiğimde net şekilde duyuldu 9 haftaya kadar duymayanlar oluyor burada görmüştüm
Harvicell Sevgiiiakby ben de 5+ 1 ☺️ 4+5 te keseyi gördük doktor 10 gün sonra gel dedi 6+2 ye denk geliyor 1 haftaya duyarız inşallah
Sevgiiiakby Harvicell aaa aynı zamandayız . Bende perşembe gunu kontrole gideceğim inşallah bebegi görürüm