Kızlar yenidoğan bebekte sarılık hemen anlaşılır mı yani hemen hastaneye yatış yapılıyor mu yoksa bir süre sonra mı artıyor ve yatış yapılıyor 😕 hastanenin yenidoğan yoğun bakımı iyi değil o yüzden merak ettim acaba başka hastaneye götürme gibi bir imkan olabilir mi bilginiz var mı ?