Bugün doktor kontrolüne gittim vajinal ultrason yaptı. Kesenin aşağıda olduğunu söyledi ve yatmam gerektiğini söyledi. Ultrason sonrası yokse keseden kaynaklı mı vajinada bir batma baskı hissi var. Normal mi ? Birde kesesi aşağıda olup yukarı çıkan oldu mu?