Kubrabsyg45 Girlsyesil Instagram da Şahika organizatör mu organizasyon mu ne öyle birşeydi. Kapattım ben hesabı bulamam o yüzden ama arama yerine yazıp bana atarsanız hatırlarm
Mervetnl aysnrr_ ben anahtarlık yaptırdım trendyoldan beklediğimden çok iyi geldi çikolata için bişi diyemiyorum hediye yaptıeacakmış arkadaşım 
kakara İnstagramda serceshop var ordan çikolata ve magnet yaptırdım arkadaşım da oraya yaptırmıştı pazartesi sabah sipariş verdim dün akşam geldi
bebek_firarda Ben bunu yaptırdım. 100 tane çikolata şu an kampanyada 195 tl. 40 da kargo ücreti oluyo ama güzel ilgilendiler. İnstagramda cikolatadeposuu diye bi sayfa
Azra41 İkisinide Instagram’da yaptırdım. Çikolatayı herkes çok beğendi valla yiyen 2 , 3 tane yedi de çok olmadığı için hemen sakladım 😄😂 magnetleri de çok araştırdım çok pahalıydı 🥹 en uygununu buldum korkarak sipariş verdim ama bayıldım ..
bebek_firarda Umay-58 markasına takılmadım ben, görüntü güzeldi, yorumlar baya güzeldi bide yaptıran tanıdığım vardı onlara güvendim 😂hayırlı olsun sizede🥰🐣