Kızlar ben en son 34 haftalıkken kontrole geldim her şeyim normaldi doktorum ocağın sonunda gel dedi 38. Haftamda oluyorum o zaman zaten birde 25inden 29 una kadar da izinli bana çok uzun geldi 1 ay son ayım artık birde doktorum yokken doğum olursa psikolojisi var acaba diyorum doktorum izine gitmeden kontrole gitsemmi bı kararsızım malum muayne ücretleri de yüksek