Eceklc_13 Kızlar 20+3 oldum yaklaşık 4 saattir sağ kasığıma ağrı giriyor batma gibi sizce neden olabilir
zubeydenur Eceklc_13 Haftadayım aynı durumdayım internetten baktım normal diyor ama bilemiyorum canım sıkıldı benim de
Eceklc_13 zubeydenur acaba bebek mi baskı yapıyor diye düşündüm çünkü hareketlerini aşağıda hissediyorum ama bilemedim ki internete okur çok şey yazıyor ki erken doğum falan korkuyor insan açıkçası bakmaya
Eceklc_13 zubeydenur sendeki ağrıları ben yaşadım o haftalarda normal rahim genişlediği için oluyormuş o haftalarda
zubeydenur Eceklc_13 öyle bir durum değildir inşaAllah ya daha çok erken doğum için. İş filan mı yaptınız hani yorulunca olmuştur belki
Mhtpkts @"Eceklc_13 bende 21 de oldum öyle dediğin gibi sağ kasıkta gece bile ağrıyordu ama şuan geçti bana da rahim büyümesi dediler
Eceklc_13 Minikkizimmmm magnezyum eksikliği çıktı bende oda kasılma yapıyor oda iyi birşey değilmiş erken doğumu tetikliyor kasılmalar mlesef ilaçla başladım geçti sizde ihmal etmeyin doktorunuza sorun