Merhaba benim ikinci hamileliğim 4 haftalıkken öğrendim 4 buçuk haftada keseyi gördük şuan 6 haftalık ilk konturolümüzü olduk bugün doktor bebeği gördü canlı kalp atışları var dedi ama bana dinletmedi belki duyulcak kadar güçlü degildi bilmiyorum başına böyle bisey gelen varmı bir diyer sorumda bn 3 ay önce ulturoson da yumurtalıklarıma baktırmıştım biséy yok denmişti suan doktorum sol yumurtalığımda kis olduğunu söyledi ama bi riskinin olup olmadığını söylemedi 😊