Ada9y Kızlar afedersiniz ben tuvalete oturdum idrarımı yaptım tam ayağa kalktım damla damla döküldü idrar mı su mu anlamadım. Devam etmiyor şuan 37+1 iz şuanda. Nasıl oluyor suyun gelmesi az mı gelir çok mu anlamadım
A_syma Ada9y Herkeste farklidir. Kimisi sizinti ,kimisi musluktan akar gibi akar. Kokusuz ,renksiz olur. Idrarinizin son damlalari olabilir. Ama tedbiren doktora gitseniz test yaparlar hemen anlasilir.
zeynozey Ada9y suyun gelmeye başlasa tutamazsın ve düzenli akmaya devam eder canım. İç çamaşırını kontrol et arada ıslaklık varsa geliyordur
Flyy Ada9y su olsa devam ederdi bende de oluyor aynı şekilde arada doktoruma sordum akıntıdır o demisti yine de danışın isterseniz 37+4 üm ben de
tugcee1372 Ada9y benimde iç çamaşırımda gün boyu ıslaklık oluyordu 2 -3 kere değiştiriyordum akıntı zannettim ama su geliyormuş sızıntı şeklinde
Ada9y zeynozey Amin İnşAllah Canım az kaldı zaten 26 sında hayırlısıyla korkuyorum ama dayansak bi 26 sına kadar
A_syma Ada9y Burda okudugum kadariyla ped gibi birsey takiyorlarmis. Suysa rengi degisiyormus. Ama yasamadim bilmiyorum yinede 🌸
Nursemother tugcee1372 benimde şuan akıntı gibi bı şey geliyor ama baya yoğun hamilelik sürecinde hiç bu kadar yoğun olmamıştı iç camasirimi bende sık sık değiştiriyorum. Akıntı ve su gelmesini nasıl ayırt edicem ,?
tugcee1372 Ada9y daha doğum yapmadım ☺️ cuma günü tekrar bakicak büyük ihtimalle yatış verip suni sancıyla dogumumu başlatabilir
tugcee1372 Nursemother bende ayırt edemedim doktorum ayrıntılı ultrasonda gördü ama sanırım eczanelerde bi ped varmış ondan da öğrenilebiliyormuş