Dembostt kimyasal şeylerin zararları hemen çıkmıyor maalesef kullandm bişe olmadı diyenler dolu ortalık. Kullanmayın içerikler şok zararlı, saç boyamak da aynk şekilde. Daha anne krnındaki bebeğe kimyasal maddeler geçiyor. Dna mız zaten bozuldu her şeyden gdo dan. Bence kullanmayyn.