Adygesss Gebeliğin ilk haftalarında kahverengi leke gelen varmı acaba varsa ne kadar süre devam etti bununla ilgili olumsuz bir durum yaşayan varmı?
Sinem0135 Adygesss 4+3 gün ken lekelenmem başladı sonra aktif kanamaya döndü progestan iğne ve başka bir ilaçla kesildi. Şuan sadece ara ara lekelenmem oluyor . Allah’ın izniyle bebeklerimizi sağ salım kucağımız almak nasip olsun 🤲🏻 Doktora bildirmesiydiniz söylemen lazm canım ihtimal etme
ayseklmk Haftada başlamıştı bende lekelenme 3 ay dolana kadar sürdü 2. aydan sonrada iki kere kanama yaşadım progestan vermişti doktorum 3 ay kullandım çok şükür 29 haftayı bitirdik
Adygesss Ben 5+5 te muayene oldum kese var boş görünüyor 7 olduğunda tekrar gidicem ama bu arada böyle lekelenmede devam ediyor biraz canım sıkıldı var ama riskli mi yada boş gebelik ondan mı bilemedim aklıma bir sürü şey geliyor 🤷🏼♀️hayırlısı bakalım