Mine3 Merhaba anneler. Bebeğim için büyüyen beşik almayı düşünüyorum hem gelecekte de kullanabilir diye. Yan tarafı çıkıp yatak yanına da oluyor. kullanma var mı aranızda yorumlarınızı alabilir miyim?
Papatyaa_01 Mine3 bende aynısını aldım ama memnun kalacak mıyım bilmiyorum nisanda kullanmak nasip olacak inşallah ilerde yatak olması hoşuma gitti şimdi oda yapmıycam ama ilerde yapacam en azından yatağı hazır olcak :)
heg33 Mine3 Ben kullanıyorum canım 1.5 yaşına kadar beşik şeklinde yattı sonrasında komidini çıkarıp tek kişilik yatağa çevirdik.Şu an 2 yaşında öyle yatıyo
Ozoooo Mine3 ben almıştım bence gereksiz oğlum hiç yatmadı boşu boşuna duruyor kalabalık satmayı düşünüyorum park yatak ta rahat rahat döne döne yatıyor kendisi çıkıp giriyor
Mine3 Papatyaa_01 ben de ileriye dönük olur diye alıcam ama işte emin olamadım. İyi yorum da var kötü yorum da.