Selamlar herkese
Instagramda birçok bebek çikolatası için hesap var.
Tadından emin olamadığım için sipariş vermeye çekiniyorum. Bir yakınım dökme çikolatada yaptırmış Pelit valonia diyor sayfa ama tattım asla Pelit olamaz markası :) zaten 280 tl ye de 100 adet Pelit çikolata vermezler :) o yüzden diğer sayfalara da pek güvenin kalmadı
Sizin tadını gerçekten beğendiğiniz önerebileceğiniz yerler nereler ?