Busu48 34 haftalık olduk. Elimi karnıma koyamiyorum hemen toplaniyo kasılıyo çek elini der gibi 🤣 ✋ son günler de sabahlar olduk geceleri coooookk hareketli uyuyamıyorum pek yemek de yiyemez oldum 😑 Kasım sonu Aralık başı gibi bekliyorum evladımı sizlerden naber 😇
Esra44 Busu48 35. Hafta benimki yürümeme bile izin vermiyor beyfendi kendini iyice sıkıyor tortop oluyor ehli keyf😁🤷🏻♀️
3cocukannesi19 Busu48 kasımın 10 diyo ama doğuma daha erken gibi geliyor 38 olcaz inşallah bugün kontrolümüz vardı 3300gr olmuşuz maşallah 🤲🏻
Habis07 Bende cok fenayım ole bole deil 38 de sezeryan olcaz kasım sonu :( dnmedik cunku surekli altta baskı var ölecem
Busu48 Habis07 Allah sıkıntısız bi şekilde sizi yormadan evladınızı sağ salim kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah 🙏