Semakzm_ Merhaba güzel anneler ve anne adayları 32+4 haftalık gebeyim arada sırada gelen bel agrısı ve kısıklarımda sanki adet olacakmışım gibi bi agrı oluyor sonra geçiyor sebebi ne olabilir acaba bilenler yardımcı olabilir mı 🙏🏻
Esrauysal Semakzm_ valla kuzum bendede oluyor artik yavaştan ya doktor normal dedi bazen geçmek bilmiyor ufaktan başlıyor işte sancılar mecbur çekeceğiz 😒
aframoms13 Semakzm_ yalancı sancı kuzum bende günlerdir çekiyorum 34 haftalığım bugün nst de de çıktı sancım 3 gün sonra tekrsr çağırdı nst için bakalım