Kızlar şimdiye kadar çok heyecanlıydık 3 haftadır bugünü bekliyoruz yarın detaylı Usg var ve ilk defa kızımızı uzun uzun ve renkli bir şekilde görücez inşallah. (ilk gebeliğim bu arada) İkili üçlü testleri vs. Yaptırmadım. Detaylıyı da en çok ben yaptırmak istedim eşim asla karşı çıkmadı tamam dedi. Az önce eşimle yarın hakkında konuşunca bi anda ya doktor kötü olmusuz bir şey söylerde moralimizi bozarsa ya bebek sağlıklıysa ve hiçbir şeyi yoksa diyip içime kurt düşürdü korktum açıkçası böyle bi olasılık söz konusu mudur sizce ??
bir şey diyemedim o an korku bastı şu an yaptırmazak mı diye de düşünmedim değil. Sizler ne düşünüyorsunuz. Lütfen anlayışla karşılayıp moral olabilirsiniz.😌