nehirsl ben de anksiyete için kullanıyorum antidepresan.100 mg lustral kullanıyorum.Bırakmak için çok uğraştım tabiki ilk amacımız doktorunda benim de ilaçsız hamile kalmamdı ama baktık olmuyor ilaçla hamile kaldım.Bu şekilde çok hastası olduğunu ve sağlıklı doğumlar yaptıklarını söyledi.Ayrıca kadın doğum doktorumda hiçbir sorun olmaz dedi.O yüzden için rahat olsun 😊