İyi akşamlar çam ve sakura hastanesine kadın doguma 3 kere muayene olmadan dogum için almıyorlarmış sanırım dogru mu orada dogum yapmak için şartlar nedir acaba bilgisi olan var mı? 28 haftalık gebeyim 3 muayene için randevu bulabilirmiyim korkum var