Smedine01 Arkadaşlar merhaba gebeligimde 8+5 im suan ve normalde kabiz fazla olmazdim fakat yaklasik 15 gundur kabizlik yaşıyorum sivi tuketmeme ragmen kabiizm bu durumu yasayan arkadaslar var mi yada çözüm nasil olabilir?
Aybuke-1667 Smedine01 bende ilk üç ay yaşamıştım o kötü günlerimi hatırlamak bile istemiyorum ya yaklaşık 20 hün kadar tuvalete çıkamamıştım ve lavman yapmak zorunda kaldım hastanelik oldum doktorum ilaç verdi magnesie calcinee saba bunu verdi ama etki görmedim sonu lavman oldu
Tugcelb Smedine01 bende kabızlık sorunu çektim 38 haftadayım şuan baya 30lu haftaların başına kadar da kabızdım artık wc de ağlıyordum acıdan. Doktor şurup verdi ama sık kullanma alışmasın dedi arada onu içtim 2 3 kere. Kayısı felan yemeye özen gösterdim