Minii Gulak ben Gebze’deyim isu belediyesinin yanındaki binadan aldım sizi sağlık ocağı yönlendirmedi mi nereye gidiceğinizi söylüyorlar
Gulak Minii bende gebzede oturuyorum ama bana 153 arayin dedi bende aradim da oek buralari bilmedigim icin degisik bi yer soylediler saglik ocagindan hemen sonra mi aldiniz kartinizi bana 1 defaya mahsus 400 lira yatirilicak size nasil veriliyor acaba
Birbebekmeselesi Minii İzmit yazıyor adreste, ta oraya mı gittiniz,? Ben darıcadayım ama çok uzaktaysa eger gitmeye değmez bilemedim
Minii Gulak evet sağlık ocağında kayıt yaptı hemşire sordum nerde alıcağımı direk gittim tc mi verdim kart verdiler 450 tl yatıcak dediler yatınca mesaj gelir dediler
Birbebekmeselesi Yarın 153 ü arayıp en yakın yer neresiymiş Sorayım o zaman :) birde sadece süt mü alınıyor bu kartla, her yerde geçerli mi bilginiz var mı