Anne53 Çatlak kremi ne kullanıyorsunu ne onerırsınız veya catlak için ne yaptınız önerirmisiniz kaçıncı ayda kullanmaya başaldınız ??
Sinemozy Anne53 ben çok geç başladım 34. Haftadayız şuanlık çatlağım yok burda çoğu arkadaş çatlakların birazda genetik olduğunu söylüyorlar ben yine önlem amaçlı Bio-oil sarı olan kullanıyorum içeriği daha temiz 🌸
symabskrt Ben badem yağı ve zeytinyağı karisitip kullaniyorum 4.ayin başında başladım birde dalan zeytinyağli vücut losyonu sürüyorum