Dlkuzn korkmayın bende sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum hiç bir belirti yoltu birden karın ağrısı kasık ağrısı girdi sancı iki büklüm.oldum idrarimda kan geldi okadar ilerlemiş ki lökosit 58 di Ağrı’da duramadim doktoruma gittim doktorum baktı bebek iyi dedi serum verdi 1000lik antibiyotik kullandım bir gecelik tek kullanımlık toz verdi şükür geçti 10 gün oluyor kullanali bugün yine idrar testi verecem idrar rengi koyu sarı sizin ki idrar rengi nasıl