18 haftalık gebeyim midem de çok ağrı var gün içinde sürekli var yemek den sonra veya önce daha önce mide bulantım vardı o bitti ilacı bıraktım şimdi de mide ağrıması doktorum pulcet 40 mg 14 enterik tablet yazdı kullanmak istemedim ama gün içinde geçmediği için sanırım kullanıcam ama aranızda kullanan var mı