Zehross03 Kızlaar no touch yöntemiyle 2 bucuk yıl önce gözlerimi çizdirdim ankara veni vidide ve şuan gözlerim 2.50 miyop olmuş 0 lanmıştı başına gelen varmı ne yapacağımı şaşırdım birde gebelik düşünüyorum :(
Yenianneanne Zehross03 en başta kaçtı 2,5 oldu tekrar canım?bir arkadaşım çizdirdi. 3,5 du. Şimdi tekrar 1,00 numara olmuş. Net göremiyorum diye gözlük takıyor.
Zehross03 Yenianneanne 9 25 ti biri diğeri 8 di ama ameliyattan sonra kesinlilikle artmıycağını söylemişti doktor zaten 0.50 de kalmıştı kontrollerde bu aralar gözüm görmüyor diye bi gittim normal doktora 2.50 şok oldum ankara gidicem şimdi
Zehross03 Yenianneanne kaç sene sonra arttı canım Çok ilerleyen zamanlarda ufak tefek artma olabiliyor Ama iki yılda iki numara normal değil
Yenianneanne Zehross03 onu da 1-2 yıl içinde 1 numara oldu sanırım,şimdi çok net biliyorum desem yalan söylemiş olurum canım. Ama gözlük kullanıyor şu an.
Zehross03 Yenianneanne vay bee şimdi tekrar mı ameliyat olsan hamileyken yapılmıyomuşta lazer 2 yıl gidecekse olmam zatende