Papatyaa_01 Mervegedik22- az miktarda protein kaçağı var ama tansiyonunuz normalse sıkıntı olmuyormuş, benimde öyleydi tansiyonuma baktılar normal çıktı sorun yok dediler
Kucuk_melegim Papatyaa_01 canım bu yorumunu gördüm benmde protein eser yazıyor tahlilimde ama tansiyonum hep iyi mantar enfeksiyonum var ondan olabilir mi
Papatyaa_01 Kucuk_melegim valla bilmiyorum ki o kadarını, bendede eser miktarda varmış ama tansiyon olmayınca sorun yok dedi aile hekimi, mantar hakkında bilgim yok 🤷🏻♀️