Melo21 Kızlar, doğum yapalı 5 ay olcak ve hala regl olmadım… (Doğum sonrası lohusa kanaması dışında..) Emziriyorum bu arada.. benim gibi olan var mı ? Yoksa en kısa zamanda doktora gidicem 👀👀