37+2 haftalık hamileyim. 15 günü geçti hayatımda ilk defa bu kadar hasta oldum. Öyle bir öksürüğüm var ki asla uyuyamıyorum. Karnım belim o kadar cok agrıyor ki öksürmekten anlatamam. Gögüs doktoruna cıktım kazagın üstünden 2 saniyelik dinledi ciğerler temiz dedi. Antibiyotik ve balgam sökücü verdi geçti kullandım ama bana mısın demedi. Yarın bir de kbb a cıkıcam doğumuma 13 gün var ne olur ozamana geçer deyin yaa cok kötüyümm sezeryan olucam için çok sıkıntılı. ( bu arada denemediğim hiçbir sey kalmadı. Bal karabiber, pekmez tereyagı, ceviz kabugu suyu, kara turp bal, ıhlamur asla ama asla bana mısın demiyor ) siz kaç günde tamamen atlattınız öksürüğü 13 güne kadar geçer mi ya 😢