Kucuk_melegim butterfly35 gyno canesten kullandim dun akşam bugün oyle sulu akıntım var az miktarda ama su olmasindan korktum doktor akinti olucak diyordu da beyaz bekliyordum
butterfly35 Kucuk_melegim ben donaxyl fitil kullandım biraz sulu beyaz şekilde fazlasını dışarı atıyordu ilaç, mantarda sulu akıntı yapıyor sende takibini yap sadece su gibi devam ederse bi baktır acilden için rahat eder
butterfly35 Kucuk_melegim olumlu düşün kuzum, mantardandır Allah’ın izniyle bebiş sağlıklıdır suyuda iyidir 💙
Kucuk_melegim butterfly35 inşallah dun muane oldum herşey yolundaydi fitili kullandim bugün başladı akıntı
butterfly35 Kucuk_melegim muhtemelen fitildendir canım, birde mantar sulu akıntıda yapıyor. Yine de trdbirli olmakta fayda var.