Dlnkle
21 haftalıkta detaylida hem kadın dogumcum hemde detaylidaki doktorda parlaklık olduğunu söylemişti ama tek başına olduğu için dikkate almayacağım, inşallah zamanla geçebilir demişti. Ben 25 ten sonra doktor değiştirdim perinatolojiye yönlendirdi tekrardan bakıldı parlaklık geçmiş dedi. Allah’a emanetler.
İnşallah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim