mrsperaa Kızlar 16 haftalık hamileyim sanki karnımda bişeyler geziniyo hissi var bebek hareketi mi çokta anlayamıyorum bu haftada hissetmem diye düşünüyorum ama yardımcı olur musunuz
Melike9489 mrsperaa Bende 16da hissettim böyle pıt pıt bişey patliyo gibi gazım varmış gibi bi histi😄
Hzlhakko mrsperaa bende işk bebeğimde 16 haftada hissetmiştim doktora tarif ettim bebeğin hareketlerini hissediyorsun demişti sanki elinden balık kayması gibi bir hissi karnında yasıyorsun
Leilani Bende o haftada hissetmeye başlamıştım belki zayıf olduğumdan mı bilemedim ama mümkün o haftalarda hissetmek :)
usenmedimyaptimbirvelet mrsperaa e gaz değilse o zaman bebek hareketidir canım neyden emin olamadınız anlayamadım
mrsperaa usenmedimyaptimbirvelet 3.yada 4. Gebeliğim değil ilk gebeliğim ve ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorum çok minik ve anlık hisler olduğu için tabikide ikilemde kalmam sizcede normal değil mi
Evremmm2023 Bende o haftalarda hissettim. Hatta ilk hissettiklerimiz hıçkırıkmış. Öyle okumuştum bir yerde belli bir hafta (tam hatırlamıyorum) sonra tekme hissediliyormuş ❤️
mrsperaa Evremmm2023 burda görüyorum ilk gebelikte ilerideki haftalarda hissedilir diye o yüzden ikilemde kaldım teşekkür ederiiim ♥️
mrsperaa Melike9489 nasıl tarif etsem bilemedim acıkcası böyle bişey var gıdıklıyo gibi bi his sanki 😀