Şuan 20 gün oldu bebeğim dün gece acile geldik vajinam aşırı sistigi için geldik yarı enfeksiyon var dediler yatisim yapıldi damar yoluyla da antibiyotik verip 2 3 gün temzilyiceklermis ama şuan araştırmadayim gelen giden bana alttan muayene ediyor sonra aşırı kanamam oldu nerden geldiğini çözemiyorlar ben aşırı kötüyüm bebeğim yanımda kimsede yok Allah yardım etsin stres olmak istemiyorum ama ister istemez çok korktum