Diye merak ettim. Benim oram çok aşırı kararmış. İlk gebeliğimde oluştu kararma. İkinciye gebeyim 4 kat fazla kararma olmuş. Zenci diim siz anlayın. İlk doğumdan mıdır nedir çok deforme oldu. Bu zamana kadar alttan muaye şu bu oldum. Gariplik olsa doktor derdi dimi. Yok bana oram a normal geliyor gözüme niyeyse. Tek ben miyim böyle olan